درباره درب هاي اتوماتيك شيشه اي

قيمت درب كركره اي اتوماتيك – درب اتوماتيك پاركينگ – درب اتوماتيك شيشه اي – درب پاركينگ كركره اي – درب اتوماتيك كشويي · درب اتوماتيك تمام فلزي · درب اتوماتيك برقي چرخان

درباره درب هاي اتوماتيك شيشه اي

۱ بازديد

 

درب اتوماتيك شيشه اي

در سالهاي اخير با ورود هر چه بيشتر تكنولوژي به زندگي روزمره، درب اتوماتيك نيز جاي خود را بعنوان وسيله ي كاملا رايج در اماكن و بناهاي عمومي و خصوصي باز كرده است. اين در حاليست كه در دهه هاي گذشته درب اتوماتيك كمتر بعنوان وسيله ضروري و هميشگي مورد استفاده قرار ميگرفت و بيشتر همراه خود جنبه هاي اختصاصي و تجملي در برداشت. در مجموع درب اتوماتيك به انواع درب هاي اتوماتيك گاراژي و درب هاي اتوماتيك شيشه اي تقسيم بندي مي شوند. در حال حاضر در سطح شهر كمتر ساختمان مسكوني و تجاري را ميتوان يافت كه از درب هاي اتوماتيك گاراژي جهت ورودي پاركينگ استفاده نكرده باشند و از طرف ديگر استفاده از درب اتوماتيك شيشه اي نيز در اغلب املاك تجاري و اماكن عمومي و يا دفاتر شركتها و … كاملا همه گير شده است و به جزئي جدايي ناپذير از بناي امروزي تبديل گشته است.
درب هاي اتوماتيك شيشه اي و گاراژي در نوع هاي مختلفي ميباشند كه در اينجا تنها به انواع درب اتوماتيك شيشه اي و ويژگي هاي مختلف آن پرداخته خواهد شد.
درب اتوماتيك شيشه اي داراي مشخصه هاي مختلفي است كه بعنوان معيار هاي سنجش كيفيت و كارايي درب مورد استفاده قرار ميگيرد. از مهمترين اين مشخصه ها مي توان به سرعت باز و بسته شدن، بيشترين نرخ تردد، كيفيت و دوام اجزاي درب اتوماتيك (كيس، چشمي، موتور و …)، ظاهر زيبا، نوع فريم مورد استفاده، كيفيت شيشه (وابسته به كارخانه ي تأمين كننده شيشه) و از همه مهمتر خدمات پس از فروش جامع و سريع شركت ارائه دهنده ي آن اشاره نمود.

 

درب هاي اتوماتيك شيشه اي ارائه شده در اين واحد صنعتي علاوه بر زيبايي، از سرعت وكيفيت بالايي برخوردار هستند، همچنين خدمات پس از فروش گسترده و گارانتي به مدت ۲ سال، از ديگر ويژگي هاي اين درب هاي اتوماتيك مي باشند. برترين امتيازي كه شركت ما نسبت به تمامي رقباي خود دارا است استقلال كلي و عدم وابستگي به ساير شركت هاي تأمين كننده ميباشد. براي توضيح بهتر لازم به ياد آوري است. تنها شركت ارائه دهنده ي درب اتوماتيك كه خود توليدكننده شيشه هاي سكوريت نيز ميباشد و از طرفي واردات مستقيم پكيج درب اتوماتيك را بعنوان بخشي از فعاليت خود در بر عهده دارد همين واحد صنعتي ميباشد. مجموعه ي اين امتيازات منجر به ارائه و نصب و خدمات پس از فروش هرچه بهتر درب هاي اتوماتيك شيشه اي، توسط اين واحد صنعتي گرديده است.

يا توجه به اينكه بيش از ۲۰ سال از ارائه درب هاي اتوماتيك توسط شركت ما گذشته است به اين باور جمعي رسيده ايم تنها ملاكي كه ميتواند ما را در خدمت رساني و ارائه هر چه بهتر درب اتوماتيك در سطح كشور ياري رساند “اعتماد شما عزيزان” مي باشد. با اميد به اينكه توانسته باشيم در طول مدت فعاليت خود خدماتي قابل قبول به شما گراميان ارائه نموده باشيم، به توضيحات بيشتري در مورد اين درب هاي اتوماتيك خواهيم پرداخت.

درب اتوماتيك شيشه اي
ويژگي هاي برجسته درب هاي اتوماتيك ما به قرار زير ميباشند

سرعت بالاي درب اتوماتيك
ظاهري زيباي درب اتوماتيك
خدمات پس از فروش ممتاز درب اتوماتيك
قابليت اتصال به سيستم كنترل حريق و سيستم كارتخوان درب اتوماتيك
داراي باطري پشتيبان براي مواقع ضروري (قطع برق)
داراي فريم هاي آلومينيومي در رنگهاي متنوع و دلخواه براي چارچوب درب اتوماتيك
كيفيت شيشه سكوريت عالي و نصب زيبا توسط تكنسن هاي كار آزموده درب اتوماتيك
امكان اضافه كردن كارت هوشمند جهت ورود و خروج مخصوص درب هاي اتوماتيك دفاتر و اداره ها

 

درب اتوماتيك شيشه اي
وابسته به نوع كاربرد، اندازه دهنه ورودي، تعداد تردد روزانه، سليقه ي مشتري وهزينه اختصاص داده شده مي توان از انواع مختلف درب هاي اتوماتيك شيشه اي استفاده كرد كه هر كدام وابسته به شرايط، برتري خاصي نسبت به انواع ديگر دارا ميباشند.
بطوكلي درب هاي اتوماتيك ارائه شده توسط اين واحد صنعتي به انواع مختلف زير تقسيم بندي مي شوند كه هر كدام بصورت جداگانه مورد بررسي قرار گرفته شده اند :

درب اتوماتيك شيشه اي كشويي
درب اتوماتيك شيشه اي پروانه اي (لولايي)
درب اتوماتيك شيشه اي تاشو
درب اتوماتيك شيشه اي خم (هلالي)
درب اتوماتيك شيشه اي تلسكوپي

با استفاده از درب اتوماتيك شيشه اي مي توانيد تقريبا ورودي هايي تا عرض دو متر را باز نماييد و البته اين كار بصورت اتوماتيك انجام مي گيرد . درب هاي اتوماتيك كشويي از شيشه هاي سكوريت بهره مي برند كه با توجه به نياز مشتري براي در اتوماتيك ميتوان از شيشه هاي دوجداره هم استفاده كرد .

كاربران قادرند تا با توجه به نيازهايشان درب اتوماتيك را تنظيم كنند و انرا در حالت هاي اتوماتيك، دائم و يا نيمه باز،بسته و غيره قرار دهند،افزودن اين ويژگي ها بر روي درب اتوماتيك كار آساني مي باشد .

در اين روز ها استفاده از درب اتوماتيك افزايش يافته و خريد درب هاي اتوماتيك تماما و هوشمند بالا رفته و انها كاملا هوشمند باز و بسته مي شوند.
استفاده از درب اتوماتيك براي بالا رفتن رفاه مشتريان است . سيستم درب اتوماتيك شامل چند عدد چشمي ميباشد؟چشم هاي درب هاي اتوماتيك به دو شكل هستند:

۱- دو چشم الكترونيكي مادون قرمز براي تشخيص حركت در بالاي درب اتوماتيك كه يكي در داخل و يكي بيرون كار گذاشته مي شود .
۲- يك جفت چشمي مادون قرمز در داخل فريم درب اتوماتيك كه كار گيرنده و فرستنده را برعهده دارد و كمك مي كندتا افراد هنگام عبور در بين درب نمانند.

اين را همه مي دانيم كه استفاده كردن از درب هاي اتوماتيك خيلي اسان تر از درب غير اتوماتيك است زيرا با كمك اين درب ها ديگر لازم نداريد تا از نيروي بدني استفاده نماييد و بدون دست مي توانيد درب را باز و بسته كرده و به اين صورت بهداشت و سلامتي را رعايت نموده و از طرفي ديگر هم براي شما كم زحمت مي شود .
درب هاي اتوماتيك پاركينگي نوعي درب اتوماتيك مي باشند كه بيشتر در مكان هايي همانند در ورودي سازمان ها و مجتمع هاي مسكوني از انها استفاده مي گردد و در اين موارد از انواع جك پاركينگي و متعلقات ديگر استفاده مي شود كه عبور و مرور را ساده تر كند .

درب اتوماتيك شيشه اي گردان به سه دسته مختلف تقسيم مي شود : درب اتوماتيك گردان دو بال و درب اتوماتيك گردان سه بال و درب شيشه اي اتوماتيك چهاربال كه معمولا براي ورودي هاي ادارات و هتل ها و فروشگاه ها از اين درب شيشه اي اتوماتيك استفاده مي شود .

درب اتوماتيك امكانات كارآمد و مناسبي را دارد از جمله اين كه كاربران را قادر مي‌سازد تا با استفاده كردن از يك ريموت كنترل پاركينگ ، بتوانند وارد ساختمان شده و در اين حالت بدون اتلاف وقت اين كار را انجام مي دهند بنابراين راحتي مشتري را به همراه دارد و تمامي تردد ها به صورت اتوماتيك خواهد بود .

فروشگاه ها و مراكز خريد بزرگ مانند ساير تجارت ها و مكان هاي ديگر كه براي كسب درآمد و سود بيشتر ايجاد گشته اند همواره به دنبال راه هايي براي كاهش هزينه هاي خود مي باشند بنابراين استفاده از دربهاي اتوماتيك مي تواند كمك زيادي در اين راه كند ، استفاده از آن نسبت به درب هاي قديمي بسيار راحت تر بوده و از هدر رفتن انرژي گرمايي و سرمايي نيز جلوگيري مي شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.